אוהבים שופינג? אלה היעדים שאסור לכם לפספס

טיסות זולות + שופינג אטרקטיבי


יש אנשים שבחופשה המושלמת שלהם מככבים חופים, גלים והרבה בטן גב. יש כאלה שצריכים טבע, מסלולים, הרפתקאות וירוק בעיניים. ויש את אלה שמתרגשים מרחובות מלאים בבוטיקים, קניונים עצומים עם רשתות אופנה מובילות ועומס שקיות שמאלץ לחזור עם יותר מזוודות מאלה שטסתם איתם. נשמע מוכר? אם אתם מחובבי השופינג, כאלה שאוהבים לחפור בחנויות, מתמגנטים למותגים ואוהבים לקנות במחירים אטרקטיביים, המאמר הזה נכתב עבורכם! נסקור כאן יעדים שלא רק מציעים חווית קניות בלתי נשכחת, אלא גם טיסות זולות שיאפשרו לכם לשמור יותר כסף לקניות. הכינו את מנהל הבנק שלכם ובואו נתחיל!
יעדי שופינג 
1. ורשה, פולין: טוב, אין ספק שזו הבירה הבלתי מעורערת של חובבי השופינג. ורשה מציעה מגוון רחב של אפשרויות לכל כיס ואפשר להבין למה אנשים סוגרים לכאן טיסה זולה בכל פעם שהם מרגישים צורך לחדש את המלתחה שלהם. ורשה לא תאכזב אתכם אפילו לא לרגע ותוכלו למצא בה מרכזי קניות מודרניים כמו Galeria Mokotów ו-Złote Tarasy, דרך שווקים תוססים כמו Rynek Starego Miasta ו-Hala Mirowska, ועד חנויות מעצבים ייחודיות ברובע Praga. יש פה הכל מהכל.
מרכזי קניות: Galeria Mokotów, Złote Tarasy, Arkadia
שווקים: Rynek Starego Miasta, Hala Mirowska
חנויות מעצבים: רובע Praga
2. סופיה, בולגריה: בירת בולגריה היא יעד שאפשר למצא אליו טיסות זולות בכל ימות השנה. היא מציעה חווית שופינג מעולה במחירים סופר אטרקטיביים. התחילו בשדרת Vitosha, בקרו במרכז הקניות Serdika Center ושוק Bitaka. כל אלה הם רק חלק מהאטרקציות הרבות שמחכות לכם, אז בואו עם הרבה מקום במזוודה.
שדרת קניות: Vitosha
מרכז קניות: Serdika Center
שוק: Bitaka
3. בוקרשט, רומניה: עיר גדולה עם שפע של אפשרויות, יעד אטרקטיבי במיוחד לחובבי השופינג. קניון AFI Cotroceni, קניון Unirea וקניון Mega Mall הם רק חלק מהיעדים המומלצים, שם תוכלו למצוא מותגים בינלאומיים מקומיים במחירים נוחים.
קניונים: AFI Cotroceni, Unirea, Mega Mall
מרכז קניות: Baneasa Shopping City
שוק: Obzor
4. מילאנו, איטליה: טוב, אי אפשר לדבר על שופינג ולהשאיר את מילאנו מחוץ לרשימה, נכון? בירת האופנה העולמית, מילאנו, היא חלום רטוב של כל חובב אופנה. רחוב Via Montenapoleone, גלריית ויטוריו אמנואלה השנייה ושוק Porta Genova הם רק חלק מהמקומות שתרצו לבקר בהם ושם תוכלו למצוא פריטי אופנה יוקרתיים לצד מציאות שוות.
רחוב אופנה: Via Montenapoleone
גלריית קניות: Galleria Vittorio Emanuele II
שוק: Porta Genova
איך שלא מסתכלים על זה, שופינג הוא חלק בלתי נפרד מחווית הטיול, ולפעמים הוא גולת הכותרת של הטיול כולו. ורשה, סופיה, בוקרש ומילאנו הם רק חלק מהיעדים שמציעים חווית קניות בלתי נשכחת, עם טיסות זולות ומציאות שלא בהכרח יקרעו לכם את הכיס. אבל אנחנו לא כבר לא לוקחים אחראיות על זה, כאן זה לגמרי תלוי בכם.