את החופשה הבאה לחגים כבר הזמנתם?

חגי תשרי מתקרבים בצעדי ענק - מהרו לתפוס דיל שווה!


חגי תשרי כבר ממש כאן והישראלים החלו להציף את חברות התיירות בטלפונים במטרה לסגור דיל שווה לקראת ספטמבר. ויש סיבה ללחץ הזה על המוקדים, העומס מחייב הערכות מראש. ככל שתקדימו לסגור, כך תוכלו להבטיח דילים שווים יותר, במחירים אטרקטיבים, עם טיסות נוחות ולינה במלונות האטרקטיבים ביותר. הכנו לכם מדריך לקראת החופשה הבאה שלכם עם כל המידע שחשוב וצריך כדי להערך אליה. הדקו חגורות, ממריאים!
לפני הכל - איך לוח החופשות הולך להראות השנה?
אוקי, פתחו יומנים, סמנו לכם תאריכים אפשריים, כי ככה הולכים להראות חגי תשרי של 2024:
ראש השנה: יחול ב-2 עד 4 באוקטובר 2024 (יום רביעי עד יום שישי).
הזדמנות מעולה לעשות סופשבוע ארוך ולהנות מכך שהחג נופל על אמצע השבוע. 
יום כיפור: יחול ב-11 באוקטובר 2024 (יום שישי).
אין כאן יותר מדי יתרונות לאלה שתכננו לנפוש. כיפור יוצא 100% על סופשבוע.
סוכות: יתחיל ב-16 באוקטובר ויסתיים ב-23 באוקטובר 2024 (יום רביעי עד יום רביעי).
גם סוכות נופל על יום רביעי ומאפשר לצאת לסופשבוע ארוך. הזדמנות מעולה לתכנן חופשה.
החלטתם על תאריכים? מעולה! כי השנה כדאי לסגור את החופשה בהקדם!
חווינו שנה לא פשוטה. אנחנו במלחמה, חלק מהזמן היינו סגורים במקלטים, צמודים למסכים, ניזונים מחדשות מלחיצות ושליליות, אלפים נקראו למילואים וכל אלה בהחלט נותנים את אותותיהם לקראת הקיץ הקרוב. הישראלים צמאים לחופשה, לקצת שקט ורוגע, לניקוי ראש ולהטענת מצברים. זו הסיבה שהעומסים מתגברים, אפילו יותר מבדרך כלל, ולכן מומלץ להקדים ולהזמין חופשה מיד ברגע שהחלטתם על תאריך. וחוץ מזה, יש עוד סיבות שבגללן לא כדאי להתעכב עם ההחלטה:
זמינות: ככל שתקדימו להזמין, ככה תוכלו לשים את ידכם על מקומות הלינה הטובים ביותר, על טיסות בשעות נוחות, על מקומות במסעדות, כרטיסים לאטרקציות וכן הלאה. המקדימים זוכים בזמינות טובה יותר וכשהכל סגור מראש, אתם יכולים להיות רגועים ופשוט לספור את הימים להמראה.
חיסכון כספי: בדרך כלל, הזמנה מוקדמת מאפשרת לקבל מחירים נמוכים יותר ולהימנע מהעלאות מחירים של הרגע האחרון. ככל שמתקרבים יותר למועד - כך יש נטיה למחירים לעלות.
הימנעות מהלחץ של הרגע האחרון: כי חווינו מספיק לחץ השנה. כשכל הפרטים מסודרים מראש, תוכל להימנע מהלחץ של סידורים ברגע האחרון וליהנות מהחופשה בצורה רגועה יותר.
הכנת בית, חיות וכו׳: תכנון מראש יאפשר לכם להתארגן לחופשה מכל הבחינות ולהסדיר את כל מה שצריך לקראת ההעדרות. רוצים לסבלט את הבית? צריכים מישהו שיטפל בכלב? ככל שתקדימו, כך יגברו הסיכויים שתמצאו סידורים אידיאליים עבור כל מה שנדרש.
תמיד מומלץ לסגור חופשה כמה שיותר זמן מראש, אבל השנה, זה הפך אפילו לקריטי יותר. כשכולם מסביב חוו שנה מלחיצה והצורך בזמן רגיעה עולה - כדאי להערך בהתאם ולהנות מכל היתרונות שבתכנון חופשה מוקדמת.