רגע לפני חופשת הקיץ העמוסה: אלה היעדים הכי מבוקשים לחופשה זוגית מפנקת

החופש הגדול כבר בפתח, סיכוי גדול שיש לכם איזו חופשה משפחתית בקנה, אבל רגע לפני שאתם נשאבים לטיולים משפחתיים, לרעש ולנסיונות למצא לילדים הפעלות בלתי פוסקות, עצרו רגע וקחו פסק זמן לעצמכם. שניה לפני סחרחורת הקיץ, זו בדיוק ההזדמנות שלכם להרים את הראש מעל המים, לקחת נשימה עמוקה לקראת מה שבפתח ולהנות מזמן איכות זוגי ומפנק.

קצת להתנתק מהשגרה העמוסה והלחוצה שעברה עלינו, להקדיש זמן זה לזו, ובעיקר, לטעון מצברים לקראת הקיץ. אנחנו הולכים לכסות כאן כמה יעדים מושלמים לחופשה זוגית, כולם ידידותיים, מהנים ובעיקר - מאפשרים לכם לנפוש מבלי לקרוע את הכיס.

שריינו תאריכים, הכינו את סבא וסבתא ותתחילו לארוז.

4 יעדים מבוקשים לחופשה זוגית מפנקת שלא קורעת את הכיס
 
בודפשט
בודפשט, בירת הונגריה, היא עיר קסומה ותוססת עם שפע של מסעדות, אטרקציות וחיי לילה מהנים, מה שהופך אותה ליעד מושלם לטיול זוגי. היא מכונה ה״פריז״ או ״עיר האורות״ של מזרח אירופה, ועם כזאת הבטחה, מה צריך מעבר בכל מה שנוגע לחופשה זוגית מפנקת. בודפשט ידועה במרחצאותיה התרמיים המפורסמים, שיציעו לכם שפע של עיסויים מפנקים, בריכות חמות, מינרלים מרפאים, וסאונה. בנוסף, העיר מציעה מגוון רחב של מסעדות גורמה עם סגנונות מגוונים ומטבחים מכל העולם. איזור הרובע היהודי הוא המקום שאליו אתם רוצים להגיע בערב, ושם, חפשו את רחוב הגוז׳דו. מדובר בסמטה תוססת שמושכת אליה אלפי מבלים מדי ערב. מדובר במקום הכי מעניין וצבעוני בעיר ומחכים לכם פה ברים, מסעדות ודוכני תכשיטים, תיקים, אמנות ועוד.

רומא
רומא היא יעד נפלא לחופשה זוגית מפנקת, ויש הרבה סיבות לבחור בה. לפני הכל, היא יפהפיה ופשוט כיף לרדת למטה ולהסתובב בין הרחובות שלה. איפה שלא תטיילו, תמיד תציץ עליכם פיסת היסטוריה מרשימה. בנוסף, נמצאים כאן כמה מהמוקדים התיירותיים הפופולרים ביותר בעולם: הפנתאון, הקוליסאום, הפורום הרומאי, המדרגות הספרדיות ושפע של מזרקות מפוארות שיקשטו את אלבום התמונות שלכם. אם תרצו חוויה רגועה יותר, גם את זה רומא יודעת לספק, ובין רחובותיה של שכונת טרסטוורה תוכלו להנות מאוירה רומנטית ושקטה במיוחד. מחכים לכם פה מבנים ישנים, שפע של צמחיה והמון בתי קפה וברים קטנים שכיף לשבת בהם ולהשקיף על הסביבה. וכל זה עוד לפני שדברנו על הצד הקולינרי - היינות כאן הם מהמשובחים שתטעמו, הגלידות ללקק את האצבעות, ועל מגוון מאכלי המטבח האיטלקי מיותר להכביר במילים. רוצים להנות מכל העולמות? רומא היא היעד שלכם.

ברלין
אם אתם טיפוסים של לילה, ונמשכים יותר לסצינת המסיבות, הברים, האמנות והתרבות - יכול להיות שאת החופשה הזוגית שלכם תרצו לעשות בברלין. בירת התרבות והחדשנות של אירופה, יודעת לשלב בצורה מושלמת בין היסטוריה, תרבות ומוזיאונים לבין אוירה מודרנית ותוססת שהופכת אותה לאחת הערים הייחודיות והמסקרנות ביותר. תוכלו לנקות כאן את הראש, להנות ממסעדות שף מעולות, לבקר בשווקים ססגוניים או סתם לקחת אופניים ולצאת לטיול רכיבה, רק שניכם. אבל שמרו כוחות לערב, כי ברלין לא הולכת לישון. בקיצור, אם אתם בקטע של חופשה משוחררת ולא שגרתית, זה היעד שלכם, בלי לחשוב פעמיים.

קורפו
עד כאן עם הטיולים האורבניים, כי קורפו זה כבר דיבור אחר. אם אתם מחפשים חויה שונה ומרגיעה, ואם אתם רוצים להשתכשך במי טורקיז, לשטוף את העיניים בירוק, להנות מבטן-גב על חול לבן או בקיצור, לבקר בגן עדן עלי אדמות  - חופשה באי היווני הקסום הזה היא כנראה הדבר בשבילכם. מעבר לכל היופי המשגע, תוכלו להנות כאן מטברנות שמחות, שקיעות מרהיבות ומקולינריה משובחת ואף מפתיעה, כי לצד מאכלים מסורתיים מהמטבח היווני, תמצאו כאן גם שלל השפעות מאיטליה, שיספקו לכם את כל הטוב משני העולמות. בקיצור, אם אתם רוצים לנוח טוב ולאכול טוב - קורפו זה יעד מושלם שמשלב טבע פראי עם מטבחים פופולריים שאוהבים מאד על החייך הישראלי.

נו, אז יש יעד מנצח? מעולה! אבל זה לא נגמר כאן. אם אתם רוצים להבטיח שהחופשה יוצאת לפועל כמתוכנן, או לפחות לדעת שאתם מבוטחים במקרי חירום, כדאי להיות ערים לתופעת ביטול הטיסות שפוקדת אותנו לאחרונה ולהערך בהתאם. כתוצאה מהמצב הבטחוני הרגיש, מאות טיסות של חברות הלואו-קוסט מתבטלות ומותירות את הישראלים מאוכזבים, מתוסכלים ומבולבלים. מיותר לציין שאותן חברות לא מציעות חלופה, או פתרונות, ובמקרים רבים, אין בכלל עם מי לדבר. 

רוית שרף דגן, סמנכ״לית חברת התיירות הותיקה, ג׳נסיס, מספרת לנו על טלפונים רבים שמציפים את המוקד ומבקשים פתרון שימנע את ביטול החופשה, ״אנחנו מקבלים המון פניות מישראלים שהזמינו טיסות לואו-קוסט וגילו ברגע האחרון שהמטוס כבר לא ימריא. הצעד הראשון שלהם הוא כמובן לחפש טיסה חלופית באינטרנט, אבל אז הם מגלים שהמחירים מוגזמים או שאין מספיק מקומות על המטוס ואז הם פונים אלינו. לשמחתי, במקרים רבים אנחנו מצליחים לעזור להם ולהציע טיסות במחירים אטרקטיבים יותר מאלה שהם רואים באינטרנט, בגלל שאנחנו חשופים למערכות פנימיות שמאפשרות לנו לסגור במחירים טובים יותר מאלה שמוצעים לצרכן״. 

כדי להמנע מהלחץ המיותר ושינויים בלתי צפויים בתוכניות, מומלץ להזמין חופשה דרך סוכן. זו הדרך שלכם לבטח את עצמכם מפני ביטולים פתאומיים, לדעת שיש מי שדואג לכם ושהכסף שלכם מוגן. מנעו מעצמכם את עוגמת הנפש וסגרו חופשה עם חברת תיירות ישראלית שתדאג לכל הצרכים שלכם ותבטיח שהטיול יוצא כמתוכנן, או במקרה הגרוע ביותר, תמצא טיסה חלופית או תעניק לכם החזר כספי מלא.